سوالات متداول در کاربوی

آخرین بروزرسانی : 21 بهمن 1396

اپلیکیشن کاربوی را از کجا می توان دانلود کرد؟

کاربران اندروید می توانند با مراجعه به کافه بازار و گوگل پلی و همچنین کاربران IOS با مراجعه به سیب اپ می توانند آخرین نسخه اپلیکیشن کاربوی را دانلود نمایند. لینک دانلود را می توانید از اینجا دریافت نمایید.


چگونه در کاربوی ثبت نام کنم؟

پس از دانلود و نصب اپلیکیشن کاربوی تنها نیاز است که با وارد نمودن شماره تلفن همراه یک حساب کاربری برای خود ساخته و یک رمز عبور برای خود وارد نمایید. پس از انجام این کار می توانید از کاربوی درخواست سرویس نمایید.


چگونه درخواست خود را در کاربوی ثبت نمایم؟

به منظور درخواست سرویس با مراجعه به اپلیکیشن و یا وب سایت کاربوی، نوع سرویس خود را انتخاب کنید. اطلاعات خودروی خود را وارد نمایید. موقعیت مکانی خود را بر روی نقشه ثبت کنید. تاریخ و زمان مورد نظر خود را وارد نمایید. نوع خدمت درخواستی خود را انتخاب کنید. نهایتا پس از مشاهده صورت حساب، سفارش خود را نهایی نمایید تا نیروهای کاربوی در مکان و زمان مشخص شده سرویس مورد نظر شما را انجام دهند.


خدمات کاربوی در چه مکان هایی قابل ارائه می باشند؟

با توجه به این که نیروهای سرویس دوره ای و کارواش کاربوی مجهز به تجهیزات کامل می باشند، خدمات خود را در هر مکانی می توانند ارائه دهند. شما می توانید خدمت مورد نظر خود را در پارکینک منزل، محل کار و حتی در کنار یک خیابان از ما دریافت نمایید.


نیروهای کاربوی برای انجام خدمات خود به چه میزان فضایی نیاز دارند؟

فضای مورد نیاز نیروهای کاربوی جهت انجام خدمات مورد نظر مشتری زیاد نبوده و فضا تنها می بایست به قدری باشد که نیروهای کاربوی بتوانند آزادانه پیرامون خودرو حرکت نمایند.


هنگام ثبت یک خودرو، اطلاعات مختلفی دریافت می گردد. دلیل آن چیست؟

با توجه به اینکه محصولات مورد نیاز جهت انجام یک خدمت در حوزه ی سرویس دوره ای برای یک خودرو، وابستگی زیادی به حجم موتور خودرو و سال تولید آن دارد دریافت این اطلاعات به منظور سرویس دهی مناسب به مشتری ضروری می باشد.


در قسمت "ویرایش کارکرد خودرو" چه نیازی به وارد نمودن میزان کارکرد خودرو می باشد؟

با وارد نمودن میزان کارکرد خودرو به طور دقیق، پس از دریافت یکی از خدمات مربوط به سرویس دوره ای، کاربوی زمان انجام سرویس دوره ای بعدی را به شما یادآوری خواهد نمود.


چگونه می توانم سفارش ثبت شده ی خود را لغو نمایم؟


چنانچه به هر دلیلی پس از درخواست یک سرویس خواستار لغو آن بودید، پس از مراجعه به بخش سفارشات و انتخاب سفارش اخذ شده، دکه ی لغو سفارش را تایید نمایید تا سفارش شما کنسل شود.


نحوه ی پرداخت هزینه ی خدمات کاربوی به چه صورت می باشد؟


پس از اتمام مراحل سفارش دهی دو نوع طریقه ی پرداخت به شما نمایش داده می شود. شما می توانید پرداخت خود را به صورت اعتباری و آنلاین و یا به صورت نقدی و پس از دریافت خدمت به نیروی کاربوی پرداخت نمایید.


هنگام سفارش، پرداخت خود را به صورت نقدی انتخاب نموده بودم. آیا می توانم نوع آن را به پرداخت اینترنتی تغییر دهم؟


چنانچه در ابتدا نحوه ی پرداخت خود را به صورت نقدی انتخاب کرده اما در ادامه خواستار تغییر نحوه ی پرداخت به صورت اینترنتی بودید، می توانید با مراجعه به بخش سفارشات و انتخاب سرویس اخذ شده، پرداخت خود را در بخش صورتحساب به صورت اینترنتی انجام دهید.


چگونه می توانم صورت حساب سفارش خود را مشاهده نمایم؟

تمامی سفارشاتی که از کاربوی دریافت می نمایید در بخش سفارشات ذخیره می گردند. با انتخاب سفارش مورد نظر در این بخش، شما می توانید جزییات مربوط به آن سفارش اعم از مبلغ سفارش، مبلغ تخفیف ، مبلغ قابل پرداخت، خودرو، مکان و زمان دریافت خدمت را مشاهده نمایید.


نحوه ی استفاده از کیف پول چگونه است؟

با استفاده از کیف پول شما می توانید اعتبار حساب کاربری خود را افزایش داده و پرداخت های خود را به صورت اعتباری و آنلاین انجام دهید. برای این کار کافی است که مبلغ مورد نظر خود را وارد نموده و با ورود به درگاه پرداخت اینترنتی حساب خود را شارژ نمایید.


کد تخفیف خود را در چه مرحله ای می بایست وارد نمایم؟

پس از انتخاب جزییات خدمت مورد نظر، چنانچه دارای کد تخفیف می باشید می توانید با فشردن گزینه ی " کد تخفیف " وارد صفحه ی مربوط به کد تخفیف شده که در این قسمت چنانچه دارای کد تخفیفی می باشید آن را وارد نموده و یا از لیست کد تخفیف های موجود انتخاب نمایید.


وارد نمودن اطلاعات مربوط به خودرو زمان بر است. آیا در هر بار مراجعه جهت درخواست یک سرویس می بایست این اطلاعات را وارد نمود؟

وارد نمودن اطلاعات مربوط به یک خودرو تنها یک بار صورت می پذیرد. شما یک بار خودروی خود را ثبت نموده و در سفارشات بعدی خود تنها آن را انتخاب می نمایید. این موضوع در خصوص آدرس های شما نیز صادق می باشد و چنانچه از قبل آدرسی را ثبت نموده باشید دیگر نیازی به تعریف مجدد آن نبوده و در سرویس های بعدی تنها نیاز به انتخاب آن می باشد.


چه تعداد خودرو و آدرس می توانم در اپلیکیشن کاربوی ثبت نمایم؟

محدودیتی در تعریف خودرو و آدرس در اپلیکیشن کاربوی وجود ندارد و شما می توانید هر تعدادی که می خواهید در اپلیکیشن کاربوی خودرو و آدرس ثبت نمایید.


چطور می توانم از مشخصات نیرویی که از طرف کاربوی جهت انجام سرویس ارسال می شود مطلع گردم؟

هنگامی که نیروی کاربوی آماده ی حرکت به سمت شما می شود، پیامی برای شما ارسال می گردد که با استفاده از آن می توانید تصویر، شماره تماس و همچنین موقعیت جغرافیایی نیروی کاربوی را مشاهده نمایید و در صورت لزوم هماهنگی های لازم را با وی انجام دهید.


رمز عبور خود را فراموش کرده ام. چطور می توانم یک رمز جدید ایجاد نمایم؟

چنانچه رمز عبور خود را فرموش کردید با انتخاب گزینه ی "بازیابی رمز عبور" یک رمز عبور جدید برای شما ارسال خواهد شد. چنانچه خواهان تغییر آن بودید در قسمت پروفایل گزینه ی " ویرایش پروفایل " را انتخاب نموده و یک رمز جدید برای خود بسازید


آیا در سرویس های کارواش کاربوی از آب استفاده می گردد؟

تکنولوژی مورد استفاده در کارواش کاربوی به گونه ای است که قطره ای آب در آن مورد استفاده قرار نگرفته و تمامی فرایندهای نظافت خودرو با استفاده از مواد بدون آب صورت می پذیرد.


به منظور مشاهده ی هزینه ی خدمات کاراوش و سرویس دوره ای به سایت کاربوی مراجعه کردم، اما اطلاعاتی در این خصوص ارائه نشده است؟

کاربوی طیف متنوعی از خدمات و محصولات را به مشتریان خود ارائه می دهد که در سرویس های دوره ای با توجه به نوع خودرو، حجم موتور، سال تولید، نوع محصول انتخابی و همچنین در سرویس های کارواش با توجه به اندازه ی خودرو و نوع خدمت درخواستی مشتری دارای هزینه های متفاوتی می باشند. به همین دلیل مشاهده ی جزییات مربوط به هزینه سرویس ها تنها پس از وارد نمودن اطلاعات خودرو امکان پذیر می باشد.


آیا امکان تغییر روز و ساعت سرویس درخواستی وجود دارد؟

به منظور تغییر روز و ساعت یک سرویس اخذ شده دو راه حل دارید. می توانید سرویس خود را لغو و مجددا درخواست نمایید و یا این که با شماره 84015600 تماس بگیرید تا همکاران ما سرویس شما را تغییر دهند.


آیا در حین انجام سرویس نیازی به حضور در کنار نیروهای کاربوی می باشد؟

پس از حضور نیروی کاربوی در محل مورد نظر شما و انجام هماهنگی های لازم، دیگر نیازی به حضور شما نبوده و شما می توانید به کارهای مهم تر خود رسیدگی نمایید و در پایان کار خودروی خود را تحویل بگیرید.


نیرویی که از طرف کاربوی جهت انجام خدمت مراجعه می کند، در استخدام شرکت می باشد و یا اینکه کاربوی مانند بسیاری از شرکت ها نقش واسطه را ایفا می نماید؟

تمامی نیروهای سرویس دوره ای و کارواش کاربوی به طور رسمی در استخدام شرکت می باشند. این نیروها ساعت ها آموزش دیده اند تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهند.


چگونه می توانم اپلیکیشن کاربوی را به دیگران معرفی نمایم؟

به منظور به اشتراک گذاری اپلیکیشن کاربوی با دیگران، می توانید در قسمت پروفایل اپلیکیشن گزینه ی " معرفی به دوستان " را انتخاب نموده و از طریق شبکه های مجازی، پیامک و حتی ایمیل اپلیکیشن کاربوی را به دیگران معرفی نمایید.